KÖPINFORMATION

Betalning och leverans
Betalning av smycken sker i förskott. När du har gjort din beställning får du en beställningsbekräftelse per e-post samt inbetalningsuppgifter. När betalningen har mottagits kommer varorna på posten. Smycket skickas inom en vecka från att jag har mottagit betalningen (förutsatt att jag har allt material hemma).

Frakt och emballage är 15 kr oavsett hur många smycken du beställer.
Vill du ha försändelsen rekommenderad står du själv för rekommendationsavgiften. 



Om du vill beställa vill jag veta:
1. Vilket smycke du vill beställa.
2. Vilket/vilka namn som ska stansas in.
3. Ditt namn, adress och e-mail

Maila din beställning till [email protected] 
Alla beställningar bekräftas via mail. 
 


Ångerrätt 
Tyvärr ger jag ingen returrätt på namnsmycken då dessa är specialtillverkade till varje enskild kund.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0